برگزاری جلسات تجاری و کاری سازنده با کارکنان و کارمندان . مجتبی جاهد
بخشی از مدیر بودن، برگزاری جلسات است. یک چیز مسلم است، شما باید آماده باشید. جلسات می تواند هر چیزی باشد، از پیگیری سریع با چند کارمند گرفته تا ارائه پاورپوینت رسمی و مدیریت ارشد. جلسات می توانند بسیار سازنده باشند، اما همچنین می توانند باعث اتلاف وقت شوند. شما باید تصمیم درستی بگیرید که چه زمانی و چه زمانی جلسه ای برگزار نکنید. ممکن است متوجه شوید که می توانید اهداف جلسه را فقط با یک ایمیل یا تماس کنفرانسی سریع انجام دهید.حتی اگر جلسات بسیار مهم هستند، جلسات ناکارآمد نه تنها جریان کار عادی روزمره را برای سود کمی متوقف می کند، بلکه بر روحیه کارکنان نیز تأثیر می گذارد. باید بدانید قبل، حین و بعد از جلسه چه کاری انجام دهید تا به نتیجه برسید.