Thursday - 2024 27 June                                                           پنج شنبه - ۷ تیر ۱۴۰۳

یکی از مهمترین موارد در هنگام انتخاب یک کالا برای گروهی از افراد این است که از آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند. خواه کارکنان دفتر، دانش‌آموزان مدرسه، مهمانان کنفرانس یا مشتریان بالقوه‌ای که در یک نمایشگاه رایگان جمع‌آوری می‌کنند، یافتن چیزی که همه از آن استفاده کنند و - دوست داشته باشند، آسان نیست!

ماگ تبلغاتی برند جاهدخودکارها، نوت‌بوک‌ها، بطری‌های نوشیدنی و فنجان‌های قهوه مد روز هستند زیرا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و سبک‌های بی‌شماری در دسترس دارند. به همین دلیل است که استفاده از فنجان های قهوه مارک دار و لیوان های تبلیغاتی برای تبلیغ برند و کسب و کار شما بسیار موثر است. همه عاشق قهوه هستند و یک فنجان قهوه کالایی است که بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد!

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا لیوان های تبلیغاتی برای تبلیغات بعدی شما ضروری است!

برداشت های بالا !
یک فنجان قهوه مارک دار تأثیرات زیادی بر جای می گذارد. هر بار که یک محصول یا تبلیغ مشاهده می شود، یک تصور ایجاد می شود و فنجان قهوه یکی از رایج ترین موارد تبلیغاتی است.

در محل کار، کافه‌ها، هنگام قدم زدن در خیابان‌ها و مرور ویترین فروشگاه‌ها و در خانه استفاده می‌شود - لیوان مارک شما روزانه بارها دیده می‌شود. تحقیقات نشان می دهد که یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از لیوان های مارک، فراخوانی نام تجاری مشتری است، به طوری که 85٪ از مردم دریافتند که می توانند نام برند و جزئیات را با دیدن آن روی لیوان یا فنجان قهوه بهتر به خاطر بسپارند!

ماگ مسافرتی تبلیغاتی برند جاهد

استفاده مجدد و عادات سازگار با محیط زیست را تشویق کنید.
ما در زمانی زندگی می کنیم که سازمان ها دیگر نمی توانند نسبت به محیط زیست و مراقبت از سیاره ما غیر فعال باشند. استفاده از فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد با جایگزینی نیاز به فنجان های یکبار مصرف و یکبار مصرف به حذف زباله ها از محل دفن زباله کمک می کند.

تشویق اعضای تیم، همکاران و مشتریان خود به استفاده از فنجان یا لیوان قهوه قابل استفاده مجدد در حین کار، در کافه محلی یا رفت و آمد به ایجاد تغییرات مثبت کمک می کند.

همسو کردن برند شما با رفتار دوستدار محیط زیست یک برد-برد برای برند شما و محیط زیست است!

مقرون به صرفه و مد روز
و این فقط مقرون به صرفه بودن نیست که این مورد را جذاب می کند. فنجان های قهوه نیز به عنوان محصولی که هویت و شخصیت شما را در محیط زیست نشان می دهد، ترند است! ترکیبی از تاثیرات قوی، هزینه کم و محبوبیت رویای یک بازاریاب است.

به صورت عمده خرید کنید تا حتی بیشتر صرفه جویی کنید و برای سال آینده خود برنامه ریزی کنید، زیرا بدانید که فنجان های قهوه باعث کاهش بودجه نمی شوند.

مردم قهوه را دوست دارند = فرصت های نامزدی.
احتمالاً قابل توجه ترین دلیلی که سازمان شما برای استفاده از فنجان های قهوه تبلیغاتی نیاز دارد این است که - به سادگی -

مردم قهوه را دوست دارند در استرالیا، استفاده از فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد افزایش یافت که تنها از سال 2018 تا 2019، 292 درصد افزایش یافت.

استرالیا مصرف کننده بزرگ قهوه و چای است و لیوان در هر خانواده ای ضروری است. به دلیل محبوبیت قهوه و ثبات تزلزل ناپذیر در روال روزانه افراد - دادن لیوان های سفارشی برابر است با فرصت های مکرر تعامل.

شما می توانید خلاق باشید!
بخش سرگرم کننده استفاده از فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد، فرصت های تزئین است! لیوان ها گزینه های منحصر به فردی را در دسته ها، اندازه ها، نوارهای حرارتی، درب ها، رنگ ها، سبک ها، انواع چاپ و بافت ارائه می دهند!

لیوان‌های چاپ شده سفارشی همچنین فضای برندینگ عالی و فرصت‌هایی را برای انجام چاپ‌های تمام رنگی و بسته‌بندی فراهم می‌کنند.

در حالی که داشتن لوگوی شما روی لیوان مطمئناً تأثیر فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند، از جمله چیزهای خلاقانه مانند نمادها، تصاویر، برچسب‌ها یا شعارها فرصت بیشتری برای تعامل ایجاد می‌کند!

یک فنجان قهوه با چاپ سفارشی فرصتی خارق‌العاده برای لذت بردن از برندسازی محصول و نمایش کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد.

ماگ تبلیغاتی ارزان

ماگ تبلیغاتی تهران

ماگ تبلیغاتی قیمت

تراول ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی سرامیکی

لیست قیمت لیوان تبلیغاتی  

نحوه استفاده از لیوان های تبلیغاتی در کمپین های بازاریابی ... 

وقتی صحبت از بازاریابی برای کسب و کار کوچک شما می شود، به راحتی می توان فکر کرد که آنلاین تنها راه است. از این گذشته، شرکت‌ها سالانه بیش از ۲۵ میلیارد دلار برای کمپین‌های بازاریابی آنلاین خرج می‌کنند، و این می‌تواند راه‌های مناسبی برای جلب توجه مصرف‌کنندگان وسواس فناوری باشد.

با این حال، با توجه به سرمایه گذاری بسیار زیادی از شرکت ها در بازاریابی دیجیتال، افزودن برخی کمپین های تبلیغاتی مستقیم می تواند به شما کمک کند تا از بقیه متمایز شوید. یک راه عالی برای متمایز کردن کسب و کارتان، استفاده از محصولات تبلیغاتی است. خواه تی شرت، جاکلیدی، خودکار یا هر چیز دیگری باشد، محصولات تبلیغاتی زیادی وجود دارد که می توانید برای بازاریابی کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.

محصولات تبلیغاتی مخصوصاً برای شرکت‌های B2B محبوب هستند، اما می‌توانند توسط سازمان‌های B2C که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود و جذب مشتریان بیشتر هستند نیز مورد استفاده قرار گیرند.

بازار شما هر چه باشد، با محصولات مناسب، می توانید مشتریان بیشتری را وسوسه کنید و دسترسی خود را افزایش دهید. نوع موردی که انتخاب می کنید به هدف کمپین بازاریابی و نیازهای مخاطبان شما بستگی دارد، اما برخی از اقلام کلاسیک هستند که تقریباً برای هر کسب و کاری کار می کنند.

یک رویکرد ابداعی، استفاده از لیوان های تبلیغاتی است. به لیوان نمادین یک فروشگاه کالاهای ورزشی خاص فکر کنید: وقتی به درستی استفاده شود، لیوان ها می توانند یک برند ماندگار باشند که می توانند به شما کمک کنند تا دسترسی خود را افزایش دهید. تقریباً همه در برخی مواقع از لیوان استفاده می کنند، بنابراین آنها یک گزینه همه کاره هستند که تقریباً برای همه کار خواهد کرد.

اگر به دنبال ارائه لیوان های تبلیغاتی برای رشد کسب و کار خود هستید، این راهنمای شماست.

به خواندن چند نکته عملی ادامه دهید تا به شما کمک کند از لیوان ها در استراتژی بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید.

کمپین خود را با کوچکترین جزئیات برنامه ریزی کنید
همانطور که واضح به نظر می رسد، وقتی از لیوان در بازاریابی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که همه جنبه های کمپین را برنامه ریزی کرده اید. به راحتی می توان فکر کرد که می توانید چند لیوان بفرستید و تمام. با این حال، اگر این کار را انجام دهید، هیچ راهی برای دانستن اینکه چه اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد، نخواهید داشت و بازگشت سرمایه‌تان بسیار کم است. بنابراین، شما باید اهداف بازاریابی خود و اهدافی که با لیوان های تبلیغاتی به دست می آورید را به وضوح مشخص کنید. خواه افزایش دیده شدن برند، تبلیغ یک محصول جدید یا پاداش دادن به مشتریان وفادار باشد، داشتن یک هدف کاملاً تعریف شده به شکل‌دهی کمپین شما کمک می‌کند. به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی خود، باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید و لیوان های تبلیغاتی خود را با ترجیحات و علایق آنها تنظیم کنید. سپس می‌توانید استراتژی‌هایی را برای کمک به بهترین استفاده از لیوان‌های خود، مانند هشتگ‌ها برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی یا مسابقه‌ای برای عجیب‌ترین عکس ارسال شده از شخصی که از لیوان خود ارسال می‌شود، در نظر بگیرید.

محصولات کامل را ایجاد کنید
لیوان هایی که انتخاب می کنید و طرحی که روی آنها چاپ می کنید هر دو برای موفقیت کمپین بازاریابی شما ضروری هستند. اطمینان حاصل کنید که عناصر مناسب را در طراحی خود گنجانده اید، از جمله لوگو، جزئیات تماس مرتبط، دسته های رسانه های اجتماعی و هر چیز دیگری که می خواهید اضافه کنید. قرار دادن هر چیزی که می‌خواهید روی یک لیوان ممکن است دشوار باشد، بنابراین زمانی را برای در نظر گرفتن اولویت‌های خود اختصاص دهید تا طرح واضح باشد و خیلی به هم ریخته نباشد. وقتی نوبت به خود محصول می رسد، سرمایه گذاری روی لیوان های باکیفیت که بادوام هستند و روکش حرفه ای دارند، مهم است. یک لیوان خوش ساخت تاثیری ماندگار بر گیرندگان می گذارد و شانس استفاده منظم از آن را افزایش می دهد. ارائه دهندگانی مانند Prince William Pottery لیوان های تبلیغاتی با کیفیتی را ارائه می دهند که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می دهد و شانس شما را برای استفاده، صحبت و اشتراک گذاری لیوان ها در رسانه های اجتماعی افزایش می دهد. با شرکت هایی مانند Swagify تماس بگیرید تا به شما در طراحی و تولید محصولات تبلیغاتی برای کسب و کارتان کمک کنند.

کمپین خود را دنبال کنید
تفاوت اصلی بین استفاده از محصولات و ابزارهای دیجیتال در بازاریابی، نحوه نظارت بر نتایج است. بررسی لیوان ها و سایر محصولات سخت تر است، اما امکان پذیر است. نکته کلیدی این است که پس از توزیع لیوان ها، باید به تعامل با مخاطبان خود ادامه دهید.

ارسال ایمیل‌های بعدی یا پیشنهادهای شخصی‌سازی شده را برای کسانی که لیوان‌ها را دریافت کرده‌اند را در نظر بگیرید تا ارتباط را حفظ کرده و آنها را به سمت همکاری با شرکت خود سوق دهید. هنگامی که کمپین خود را پیگیری کردید، می توانید موفقیت کمپین خود را زیر نظر داشته باشید تا ببینید آیا با اهداف شما مطابقت دارد یا خیر. برای انجام این کار، باید معیارهایی مانند افزایش ترافیک وب سایت، تعامل با رسانه های اجتماعی و بازخورد مشتری را برای سنجش اثربخشی کمپین ردیابی کنید. اگر از پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده با کدهای منحصربه‌فرد یا پیوندهای ویژه در برگه‌ها استفاده می‌کنید، با لیوان‌های خود به دست می‌دهید تا ببینید چه ترافیکی از این کمپین دریافت می‌کنید. سپس می توانید در نظر بگیرید که چگونه آن را برای آینده تکامل دهید.

استفاده از لیوان های تبلیغاتی به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی شما می تواند راهی مقرون به صرفه و تاثیرگذار برای تبلیغ کسب و کار کوچک شما، افزایش دیده شدن برند و تقویت وفاداری مشتری باشد، اما تنها در صورتی که این کار را به درستی انجام دهید.

با رعایت این نکات، می توانید از کمپین لیوان تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرید و بهترین بازده ممکن را از سرمایه خود دریافت کنید. سپس می‌توانید از لیوان‌های تبلیغاتی نهایت استفاده را ببرید و شناخت برند خود را افزایش دهید.