Tuesday - 2024 03 September                                       سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۳

در دنیای دیجیتالی بیش از حد به هم پیوسته ما، نمایشگاه‌های تجاری را می‌توان به‌عنوان یک اثر باقی‌مانده در نظر گرفت، ابزاری قدیمی برای ایجاد کسب‌وکار که کارآفرینان نباید وقت خود را برای آن تلف کنند. هیچ چیز نمی تواند دور از حقیقت باشد.
 
محیط کسب و کار فوق رقابتی امروزی نیازمند بازاریابان هوشمند، کارآفرینان باهوش و صاحبان مشاغل کوچک جدی است که با مشتریان احتمالی، شرکا و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. دریافته‌ام که مردم به دنبال یک تجربه معتبر هستند، می‌خواهند با شرکت‌هایی که دارای ارزش‌های مشترک هستند تجارت کنند، و بیشتر به دنبال «لمس انسانی» هستند، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق تعاملات تجاری آنها به صورت آنلاین یا از طریق انجام شود. یک اپلیکیشن موبایل

شرکت من حامی یک نمایشگاه کارگزاری صنعتی است، بنابراین ما هر سال می‌رویم تا شرکت خود را به نمایش بگذاریم و با شرکای بالقوه ملاقات کنیم. این تجربه برای من اهمیت این نوع رویدادها را برجسته کرده است. نمایشگاه‌های تجاری شما و تیمتان را روی زمین قرار می‌دهند، رو در رو با بازارتان به گونه‌ای که تعداد کمی از رویدادها یا کانال‌های بازاریابی می‌توانند. در اینجا قدرت و اهرم واقعی برای صاحبان مشاغل کوچک وجود دارد که به دنبال سرمایه گذاری از این فرصت ها هستند.

ملاقات آسان با خودی های صنعت، مشتریان و مشتریان
 
نمایشگاه‌های تجاری به شما زمان زیادی را با محرک‌ها و تکان‌دهنده‌های صنعت خود و همچنین با مشتریان بالقوه و بالقوه علاقه‌مند، با انگیزه و مشتاق به خرید می‌دهد. نه تنها این، بلکه لازم نیست نگران ضایعات و ناکارآمدی شرکای تجاری، مشتریان و مشتریان بالقوه تجاری «هدف‌گیری سرد» باشید، روشی را که با بازاریابی سنتی انجام می‌دهید نشان می‌دهد. می‌دانید که افرادی که در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند، حداقل علاقه‌ای به آنچه شما دارید، دارند، و به احتمال زیاد به آهنگ‌ها گوش می‌دهند، با شما و تیم‌تان ارتباط برقرار می‌کنند، یا حتی اگر همانجا چیزی را که پیشنهاد می‌کنید خریداری کنند. متناسب با نیازها و بودجه آنهاست.

نمایشگاه‌های تجاری یکی از بالاترین کانال‌های بازاریابی ROI برای تعاملات چهره به چهره نیز باقی می‌مانند. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات صنعت نمایشگاه، هزینه ملاقات با یک مشتری جدید در یک رویداد تجاری 142 دلار در هر جلسه است، در حالی که بیش از 250 دلار برای ملاقات چهره به چهره یک مشتری بالقوه در دفتر آنها است.

خط پایانی: شما سرنخ‌های بهتر و ارتباطات ارزشمندتری دریافت می‌کنید و در این مسیر پول کمتری خرج می‌کنید.

مسابقه اشعه ایکس

کسب‌وکارهای کوچک همچنین باید از رویدادهای نمایشگاه‌های تجاری برای پرتو ایکس رقابت استفاده کنند و از موفق‌ترین شرکت‌ها در یک صنعت یا جایگاه یاد بگیرند تا کشف کنند که خودشان می‌توانند در محصولات، خدمات و کانال‌های بازاریابی خود کار کنند.

تجارت ماه ها آماده سازی تقاضا را نشان می دهد. غرفه ها از هفته ها قبل طراحی و ساخته می شوند. طرح‌ها و ارائه‌های فروش به بالاترین درجه اصلاح می‌شوند و توسط بهترین فروشندگان شرکت ارائه می‌شوند، و کل تجربه نمایشگاه تجاری برای این رهبران صنعت مانند Super Bowl آنها تلقی می‌شود.

در هیچ جای دیگری این همه فرصت برای یادگیری از شرکت های معتبرتر و موفق در یک بازار یا صنعت نخواهید داشت. در هیچ جای دیگری تمام "اسرار" آنها به طور کامل نمایش داده نمی شود، و هیچ جای دیگری نمی توانید اطلاعات و بینش داخلی را از تیم های فروش و بازاریابی آنها - و احتمالاً حتی مدیران سطح بالا - با این آزادی دریافت کنید. و به همان اندازه شفافیت که در یک نمایشگاه تجاری می خواهید.

ارزش این را دارد که حداقل برخی از اعضای تیم خود را «فروشگاه اسرارآمیز» رقابت کنید تا ببینید چه چیزی می توانند کشف کنند، به ویژه به دنبال چیزهایی باشید که می توانید بهتر انجام دهید، در کسب و کار خود قرار دهید و به مزیت رقابتی خود تبدیل کنید.

اقتدار و نفوذ آنی

در نهایت، مهم است که اقتدار، اعتبار و تأثیری را که کسب‌وکارهای کوچک زمانی که فضای فیزیکی مشابه شرکت‌های مسلط در هر صنعت یا جایگاهی را به اشتراک می‌گذارند، به دست می‌آورند. وقتی بتوانید غرفه خود را در یک نمایشگاه تجاری که دارای غول های صنعت است راه اندازی کنید، ذاتاً با آن سوپراستارها "در یک سطح" دیده می شوید. کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های جدیدتر می‌توانند از این رویدادها برای معرفی خود به بازار و صنعت استفاده کنند، اما همچنین می‌توانند از این رویدادها برای افزایش چشمگیر اقتدار و اعتباری که در بازار دارند، استفاده کنند.

بهتر از همه، می توانید بعداً از این پلت فرم مشترک به عنوان یک جزء اصلی بازاریابی و تبلیغات خود استفاده کنید. اینکه بتوانید بگویید که در رویدادهای مشابه با بزرگترین رقبای خود معرفی شده اید - به خصوص اگر آنها در این صنعت بسیار موفق هستند و کسب و کار کوچک شما هنوز جدید است - به شما اجازه می دهد تا کمی از درخشش آنها به شرکت شما برسد و شما را به خوبی موقعیت دهد. با بالقوه، شرکا و مشتریان آینده.

تصور فرصت بهتری برای کسب‌وکارهای کوچک برای گسترش شبکه، یافتن مشتریان جدید، کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت و رقابت خود و کسب اعتبار و نفوذ در آن واحد، دشوار است. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید که به دنبال موفقیت در محیط تجاری رقابتی امروزی هستید، ارزش دارد که در نمایشگاه بزرگ بعدی صنعت خود غرفه راه اندازی کنید.